סופה של ישראל
נבואה על חורבן המדינה
כי הנבואה ניתנה לרואים 
אני לא אחד מהם, כי אני עוד כאן. 
מצד שני, אם תקראו, תבינו שאין לאן לברוח
לשאול האם תתכן שואה זה כמו לשאול האם יש חיים ביקום. יש הרבה מאד כוכבים ביקום, המספר המדויק לא חשוב, טריליון וחצי, עשרה טריליון, הרבה. סביב הכוכבים האלה יש מאד הרבה פלנטות, כוכבי לכת בעברית. השאלה היא האם יש באחד מאותם כוכבי לכת מין תבוני. הוא לא חייב להיות מטומטם כמו המין האנושי, רק תבוני. נניח שבפלנטה שנקרא לה בשם הפלנטה קוק קיימים חיים. כול היצורים החיים מבצעים פוטוסינתזה לצורך הקיום שלהם ולכן הרעיון הזה של פירמידת מזון, טורף ונטרף בכלל לא קיים אצלם, אין רעב כי תמיד יש שמש, והקיום בפלנטת קוק הוא אידיליה פסטורלית ללא הצורך להילחם, לברוח, להרוג ולשרוד עוד יום כפי שזה מתרחש בכדור הארץ. אין אצלם קונספט כזה של צבירת רכוש, כי לא צריך רכוש. החיים היו הרמוניה מושלמת, אני משתמש בביטוי היו, שהוא בזמן עבר, מכוון ובאיזו שהיא נקודה בזמן מטאור סתמי ומקרי פגע בכוכב לכת קוק והכחיד את כול הביוספרה. החיסרון בחיים ההרמוניים בפלנטה קוק היה חוסר המודעות לאלימות המקרית של היקום, שגם היא חלק מההרמוניה. אם נחזור לעניינו אז בקשר לשאלה האם יש חיים תבוניים ביקום התשובה המדעית היא כן, בהחלט, המין האנושי. הדיון היחיד כרגע הוא האם התופעה של מין תבוני היא ייחודית לכדור הארץ או שניתן למצוא כמוהו גם במקומות אחרים ביקום, יש הסתברות גבוהה שכן. נניח ומצאנו חיים תבוניים נוספים היכן שהוא במרחבים האינסופיים אז סביר מאד להניח שנמצא עוד הרבה כאלה. אם לרדת לרגע מהכוכבים חזרה לאדמה אפשר לשאול את אותה השאלה לגבי שואה. האם יכולה להתבצע שואה שנייה? גם כאן אנחנו יודעים שהייתה שואה אחת, שעשו הנאצים ועוזריהם, אבל היו עוד כמה, למשל חורבן הבית הראשון וחורבן הבית השני, מסעות הצלב, פוגרומים שהיו סוג של שואה בוטיק. אפילו האזכור הראשון לעם ישראל בהיסטוריה שמחוץ לתנ"ך הוא שואה, באסטלת מרנפתח כתוב "וישראל, זרע אין לו.. ". כלומר השמדת יהודים זו תופעה שהתרחשה יותר מפעם אחת. אז אני חושב שהתשובה עכשיו היא די ברורה, שואה נוספת היא רק עניין של זמן. 
איך תראה השואה הבאה? עד השואה שחוללו הנאצים השמדת היהודים הייתה אירוע סטנדרטי לתקופתו, טבחו בהם בעזרת חרבות וסכינים, העלו באש, הטביעו, התעללו, אנסו. הדברים האלה נעשו גם במקומות אחרים לעמים אחרים, את הילידים של אמריקה חיסלו גם בעזרת אמצעים ביולוגים, שזה שונה, אבל באופן כללי השמדת עם נעשתה ביהודים כמו בכל אומה אחרת. השואה שחוללו הנאצים ועוזריהם חריגה לא במספר אלא בשיטה ובטוטאליות. זו הייתה השמדה תעשייתית ושיטתית, השואה הייתה מנגון השמדה של מדינה שהייתה שיא המודרניות של התקופה, היא התגייסה לצורך ההשמדה ועשתה את זה בצורה מתוכננת ומדעית, היהודים הושמדו כי זה היה נחוץ לשמירה על בריאות הציבור, כמו תרנגולות במגפת שפעת העופות. השאלה היא האם אנחנו רואים כרגע מצב שבו מדינה כל שהיא, אולי יותר מאחת, תעשה את מה שנדרש על מנת להוציא לפועל השמדה מתוכננת ומסודרת של היהודים. אחד הדברים החיונים לצורך השמדת היהודים הוא יהודים. נניח וסין מעוניינת לחדול מחיסולם של האויגריים והטיבטים ולעבור להשמדת יהודים, יכול להיות שהם יחשבו שהשמדת יהודים זה משהו שכל מדינה מודרנית צריכה ברזומה וירצו גם. הבעיה העיקרית שלהם תהיה שאין להם יהודים. מכוון והם סינים אז הם יכולים להחליט שהם מבצעים גיור מהיר לעשרה מיליוני סינים ואז לכאורה נפתרה הבעיה, אבל אני חושב שזה לא יהיה אותו הדבר. זה יהיה כמו לראות להקת היפ-הופ סינית שמנסה להתחפש לשחורים מהגטו, רוקדת ריקוד סיני מתואם ומתוזמן ושרה בשיבחו של המשטר, זה לא יעבוד. אז איפה יש יהודים? יהודים בכמות מספקת לביצוע שואה כהלכה יש היום רק בישראל ובארה"ב. בישראל אנחנו יודעים שכבר יש ממשלה שהחליטה לחסל את כל היהודים בשטחה, לכן נשארה ארה"ב. מה הסיכוי שארה"ב תחליט שהיא משמידה את כל היהודים באמריקה וכמעצמה גלובלית תדאג להשמדתם גם בישראל? בשביל שזה יקרה צריכה לתפוס את השלטון בארה"ב מפלגה נאצית. על פניו כשאנחנו אומרים מפלגה נאצית מיד עולה לנו בראש תורת הגזע ועליונות לבנה, אבל בארה"ב של היום הסיכוי שזה יקרה מאד נמוך, יש שם יותר מידי מיעוטים לא לבנים ותפרוץ מלחמת האזרחים השנייה. ומה לגבי מפלגה פרוגרסיב-נאצית? השמאל הפרוגרסיבי במערב אנטישמי לא פחות מהימין הקיצוני, אולי אפילו יותר וזה יכול להיות בסיס נהדר לשיתוף פעולה. זו שנאה עזה ותיאוב עמוק שיוצר אנטישמיות פוסט מודרנית אלימינציוניסטית. בשביל השמאל הפרוגרסיבי במערב ישראל היא הרוע בהתלגמותו שיש להכחיד מעל פני האדמה. אני יודע שכל זה נשמע "לא סביר". התשובה שלי היא בתנועת מלקחיים. מהאגף האחד אני מציע לחזור בזמן לשנות ה-20 של המאה הקודמת, היהודים הם בשר מבשרה של אירופה, מדענים יהודים גרמנים מגלים תגליות וממציאים המצאות, יהודים גרמנים שירתו במלחמה וזכו במדליות, גרמניה היא מרכז העולם המדעי והתרבותי, מי יכול היה אפילו לדמיין את שעתיד להתרחש? בדיעבד היו רמזים, הם היו קלושים, אבל הייתה היתכנות שבנסיבות הנכונות יצאה מהכוח אל הפועל. כלומר  "זה לא סביר", היא השקפה שההיסטוריה כבר הוכיחה מספר פעמים כשגויה. מהאגף השני אני טוען שגם עכשיו יש רמזים, הם גם קלושים ונראים לא ממשיים אבל הם קיימים. הנה הפתרון הסופי של השמאל לבעיה הישראלית, כתוב בשחור על גבי לבן בדו"ח האפרטהייד של אמנסטי בריטניה: 
על ישראל להעניק זכויות אדם שוות ומלאות לכל הפלסטינים בישראל ובשטחים הכבושים בהתאם לעקרונות המשפט הבינלאומי לזכויות אדם וללא אפליה, תוך הקפדה על כיבוד ההגנות המובטחות לפלסטינים בשטחים הכבושים על פי החוק ההומניטרי הבינלאומי.

כמו כן על ישראל להכיר בזכותם של הפליטים הפלסטינים וצאצאיהם לשוב לבתיהם שבהם גרו בעבר בישראל או בשטחים הכבושים.

בנוסף, על ישראל להעביר לקורבנות של הפרות זכויות אדם, פשעים נגד האנושות והפרות חמורות של החוק ההומניטרי הבינלאומי – ולמשפחותיהם – פיצויים מלאים. בזאת יש לכלול פיצויים והשבת המצב לקדמותו ביחס לכל הנכסים שהופקעו על בסיס גזעי.

בסדר, מה הבעיה עם זה, שוויון זכויות מלא, צדק אוניברסלי? לכאורה מדובר במופת של זכויות אדם, הלכה למעשה זו התוכנית להשמדתה של האוכלוסייה היהודית בארץ ישראל. כמובן שאף אחד מהמומחים הבריטים שניסחו את הפתרון הסופי לבעיית היהודים בפלשתין לא מעלה אפילו בדעתו את האפשרות שהוא עצמו מייצג משהו שהוא פחות מאדם טהור, אבל היהודים מבינים שהם נשלחים שוב למקלחת.  השואה לא הייתה רעם ביום בהיר, היא הייתה התוצאה של אלפים שנות שטיפת מוח שהובילה לכך שקבוצה של אנשים רגילים יובילו קבוצה רגילה אחרת, שניראת בדיוק כמותם, לפעמים דוברת אותו שפה ואפילו אותו ניב, גברים נשים וילדים קטנים שנראים בדיוק כמו שלהם, הם ילכו אתם ביער כאילו זה טיול של סופ"ש עם המשפחה, יעמידו אותם עירומים מעל בור, ירו בהם למוות וזה יהיה הגיוני וסביר. בדיוק כמו לפני השואה הראשונה, גם עכשיו מתקיים תהליך אינדקטרינציה אנטישמית בזרמי העומק של החברה המערבית, הנה למשל דברים שאומר העיתונאי גדעון לוי בהרצאה בחו"ל:
 "זהו משטר שהוא ללא ספק אחד העריצים והאכזרים ביותר עלי אדמות, יש מעט מאד משטרים אכזרים יותר, מרושעים יותר מהמשטר הישראלי בשטחים הכבושים. תקשיבו לי: אם נבדוק נגלה שמתחת לעור, כמעט כול ישראלי, לא רואה את הפלשתינאים כבני אדם ששוים לו בדיוק. אכן כן. ישראל היא חברה שחייה בהכחשה ועיוורון מוחלטים ויש טיפול לבעיה הזו, יש דרכים לפתור את זה. אני מאמין, ישראל צריכה להיענש, ישראל חייבת לשאת באחריות ולשלם על תוצאות מעשיה". 
תהליך השמדתה של ישראל כבר החל, זה נעשה באמצעות שכנוע של הציבור במערב שישראל היא הנקודה הארכימדית של הרוע והאפלה נמצאת בין הים לנהר. זו ההשמדה החברתית שהיא שלב הכרחי על מנת לעבור לביצוע ההשמדה הפיזית. ההשמדה החברתית היא חיסולו של הנרטיב הישראל בסכסוך, הוא אומנם קיים בישראל אבל הוא לא נמצא בשיח האקדמי במערב,  חל איסור להביע אותו, הפתרון של אמנסטי, ארגון זכויות האדם אולי החשוב והמרכזי בעולם, הוא לשלוח את הישראלים שוב אל המקלחת, אין דרך אחרת לתאר את הפתרון הזה. הבעיה העיקרית היא שהפתרון הזה נמצא במרכז השיח, גם בישראל עצמה. הדמוניזציה כלפי ישראל נעשית לאור היום במערב ובעוצמה כפולה ומכופלת במזרח התיכון, יהודים הם חלק ממנו מתוך אמונה שעל ידי כך הם יצליחו להציל את עצמם, הרי הם נלחמו בשורות הצבא במלחמת העולם הראשונה, זו הפארסה שבאה אחרי הטרגדיה. בישראל כמובן מתעלמים  בדיוק כפי שהיהודים התעלמו  בשנות העשרים והשלושים של מאה הקודמת. אנחנו בטוחים שישראל חזקה ויש לה נשק גרעיני, שארה"ב תמיד תהיה לצידנו, שעוד זוכרים את השואה, שהעולם שבו אנחנו חיים הוא עולם מתקדם שיש בו זכויות אדם ללהט"בים, חיי שחורים חשובים, יש העצמה נשית והאנטישמיות היא היסטוריה. אבל יש בעיה אחת עם היסטוריה, היא אף פעם לא נפסקת, אין קץ להיסטוריה, רק ליהודים.